A JÖVŐ HIBRID

Hibrid irodák

HIBRID IRODÁK ÉS TÁRGYALÓK

A hibrid iroda napjaink modern munkahelye

A hibrid iroda napjaink modern munkahelye, ahol a kollégák közösen dolgoznak, legyenek az irodában vagy máshol. Itt tartják a kapcsolatot a kollégák a cég partnereivel és egymással, és itt kerül sor azokra a munkafolyamatokra, amik személyes jelenlétet igényelnek. Számos cég irodabérleti stratégiája épül arra, hogy a tényleges munkavállalói létszámnál kevesebb munkahelyet (íróasztal) alakítanak ki, amelyeket megosztott (shared desk) rendszerben használnak a kollégák, ugyanakkor megnövelik a hibrid munkavégzésre alkalmas tárgyalók és kollaborációs terek számát. Fedezze fel a hibrid tárgyalók világát!

Terek

A felhasználói igények változása és a technológia fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy egy tárgyaló termen belül ugyanolyan hatékonyan dolgozhatnak együtt az egymástól távol lévő kollégák, mintha egy helyiségben tartózkodnának. A tiszta kép és tökéletes hangzás mellett számos olyan funkció segíti a hatékonyságot, mint a tartalommegosztás, digitális white board vagy jelenlét érzékelés.

Terek

Small 2-4 fő

A megbeszélések többsége kisebb csapatokban, 2-4 fő között történik, ezért ezen terek kihasználtsága magas. A technológiai felszereltségnek a prezentálást és az online tárgyalásokat is támogatnia kell.

Terek

Medium 5-10 fő

Nagyobb csapatok, projekt megbeszélések ideális helyszíne. A helyiség kialakítása során fontos szempont, hogy minden csapattag egyformán részt tudjon venni az online megbeszélésen, ezért nagy méretű kijelzőre, professzionális kamerára, mikrofonra és hangszórókra van szükség. A közös ötletelést pedig digitális white board-ok teszik még hatékonyabbá.

Terek

Large 10-20 fő

Minden irodában szükség van egy olyan térre, ahol nagyobb létszámban tudnak a kollégák találkozni. Ezek a nagytárgyalók vagy vezetői tárgyalók egyaránt alkalmasak kreatív workshopokra és formális tárgyalásokra is. A videokonferencia hívás és prezentálási lehetőség mellett gyakran helyet kapnak ezekben a termekben a digitális white board-ok és dokumentum kamerák.

Terek

Kollaborációs terek

Kollaborációs térnek vagy huddle space-nek nevezzük a nyitott térben elhelyezett csoportmunkára alkalmas területeket. A klasszikus tárgyalótól eltérően ezek kialakítása általában lazább, változatosabb, ugyanakkor ezeknek is alkalmasnak kell lenniük a távoli csapattagok bevonására. Érdemes elhelyezni kijelzőket, melyek alapvetően központilag szolgáltatott képi tartalmat jelenítenek meg, de igény esetén a munkavállalók ad-hoc prezentációra is használhatják ezeket. Egy halk lounge zenét biztosító hangrendszer pedig nagyban növeli ezen terek hangulatát.

TECHNOLÓGIA

Technológia

Videokonferencia

A különböző videokonferencia megoldások napjaink nélkülözhetetlen munkaeszközévé váltak. Megkönnyítik a kollégákkal, partnerekkel vagy ügyfelekkel való közös munkát és a kapcsolattartást. A legelterjedtebb platformok, mint a Microsoft Teams, Cisco Webex vagy Zoom egyaránt teljes körű kollaborációs megoldást nyújtanak, a szoftveres csoportmunka támogatástól kezdve a konferenciatermi eszközökig bezárólag.

A tárgyalókban és egyéb együttműködésre alkalmas terekben a már korábban megszokott minőséget és felhasználóbarát felületet keresik a munkavállalók, ami segíti őket a hatékony munkavégzésben. 

Annak érdekében, hogy a tárgyaló termek és kollaborációs terek alkalmasak legyenek ilyen jellegű felhasználásra fontos a kiváló képi megjelenítés, tiszta hangzás és a könnyű kezelhetőség.

A közös munka akkor a leghatékonyabb, ha a megbeszélésen részt vevők nemcsak láthatják, de akár szerkeszthetik is egymás tartalmait. Ezeken kívül a digitális whiteboard-ok, dokumentum kamerák használata is egyre elterjedtebb, amik új szintre emelik az együttműködést. Ezek azok a funkciók, amik professzionális eszközök nélkül nem, vagy csak nehezen lennének megvalósíthatók.

Technológia

Teremfoglaltság jelző

A tárgyalótermeken kívül elhelyezett teremfoglaltság jelzők segítségével követhető az egyes helyiségek kihasználtsága. A kollégák könnyedén, e-mailen vagy a fali érintő kijelzőn keresztül foglalhatnak a megbeszélésüknek helyszínt, így tervezhetőbb a munkavégzés, átlátható a beosztás és optimális a kihasználtság.

Technológia

Digital Signage

A digitális tartalomszolgáltató eszközök az irodák, folyosók és várók forgalmas pontjain hívják fel magukra az arra járó dolgozók, ügyfelek figyelmét. Tipikusan kijelzők, esetleg video, vagy LED falak, amelyeken reklámok vagy közérdekű információk jelennek meg, akár az adott helyszínnel kapcsolatban. A megjelenő tartalom lehet előre programozott, ütemezett, vagy valamilyen eseményre induló, de ettől függetlenül megjelenhetnek rajta valós idejű információk is, mint a tőzsdei árfolyamok, időjárás, vagy éppen vészhelyzetben a menekülési útvonal.

EMS SYSTEM - Technológia

Szolgáltatások a hibrid irodában

Egyszerű és kényelmes foglalási rendszer az irodatérben. A hibrid irodákat kialakító vállalatoknál gyakori célkitűzés a felhasználói élmény növelése – azaz a dolgozók és vendégek jobb kiszolgálása -, illetve a költséghatékony működés a közösen használt területek és erőforrások jobb kihasználásával. Ilyen erőforrások többek között a tárgyalótermek, az oktató- vagy bemutatótermek, a shared deskek, a parkolóhelyek, kerékpár tárolók, lockerek, illetve egyéb közösen használt területek.
Tárgyaló termekhez kapcsolódó leggyakrabban használt szolgáltatások a bekészítés – kávé, üdítő vagy étel – rendelése előre vagy a teremből leadott igény alapján, valamint a megbeszéléshez szükséges technikai igény vagy támogatás kérése.
A felsorolt szolgáltatások alapját az Accruent cég EMS szoftvere biztosítja.

Bezárom
Bezárom

A jövő hibrid! Tarts velünk egy új audiovizuális világba, ahol minden eddigi távolsági korlát a múlté lesz!

Kapcsolat